J
Jean Dubois
Parent
Mar 4, 2025
4.0
"Een gemiddelde ervaring"
Ik vind het schoolplein en de speelplaatsen echt top, maar de communicatie met de leerkrachten kan beter. Soms moet ik zelf mijn zoon wel even bellen om te horen hoe het met hem gaat. Ik hoop dat ze hier wat aan kunnen doen. Onze zoon mag het hier wel, maar ik vind het ook wel een beetje saai.
Safety & Wellbeing
4/5
Teaching & Learning
3/5
Communication
4/5
Mental & Emotional Wellbeing
3/5
Facilities
4/5